A continuació trobem diversos anuncis que manifesten alguna determinada emoció.
NOSTÀLGIA
- Coca-cola (I): homenatjar a la generació dels 80, gaudir de la vida.
- Coca-cola (II): aprofitar cada minut de la vida i sobretot gaudir-la.
- Coca-cola (III): la importància de compartir experiències i moments amb els teus.
- Iphone 4: la distància no et permet perdre moments especials.
SORPRESA
- Kinder sorpresa: facilitat per fer somriure a les persones
- Anunci de Nadal: la màgia del Nadal no té edat
- Iberia: la màgia de viatjar amb Iberia
POR
- Port Aventura: promocionar el Halloween al parc
- Nike:
SEGURETAT
- Dior: confiança en un mateix
- Ausonia Evolution: seguretat sense límits, permanència de joventut
- Seguretat vial - "Abrazar la vida": concienciar als conductors. Protegir-se un mateix i els seus
EUFÒRIA
- Estrella Damm FCB 2008: identificar el FCB amb Catalunya i Estrella Damm
- Nike - Som un: la unió d'un equip
- San Miguel: eufòria que genera el bàsquet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada