Pàgines

diumenge, 6 de febrer del 2011

PUBLICITAT I VEU

Estrella Damm, patrocinador oficial del F.C Barcelona, reivindica l'esperit del Barça i amb les veus de l'actor Quim Gutiérrez i dels Amics de les Arts transmeten un missatge optimista a tots els catalans i a tot el que tenim.
Amb aquest anunci, Greenpeace transmet sensació d'estrés i angoixa degut al tempo de la veu i la falta de pauses o respiracions entre paraula i paraula.
BMW utilitza una entrevista a Bruce Lee enregistrada l'any 1971 per a promocionar el model BMW X3. El ritme i la modulació de la veu del mestre de les arts marcials, dóna sensació de misteri i a la vegada seriositat i seguretat.
Aquest anunci és clar per comprovar com moltes vegades el nostre to de veu ens delata els nostres sentiments. Aquí per exemple, veiem com la veu de la noia delata el seu sentiment d'amor.
En aquest cas, la veu simula la d'un nen i ens transmet humor i alhora innocència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada